Merhaba kızlar, geçenlerde çatlak kremi sürerken sol kasığımın orda bir sertlik hissettim. Doktoruma da gösterdim fıtık dedi. Ağır kaldırma, çok yürüme, ayakta durma fazla, kabız olma gibisinden şeyler söyledi. Dün uyurken sol tarafım çok ağırdı şimdi de ağrıyor hele dokununca çok daha fazla. Ne yapabilirim ağrının geçmesi için? Bir de normal doğuma engel mi?