Esmanurs _gulfer sadece hapla korunma bence aylık 3 aylık iğneler var. Spiral de taktırabilirsin ben hap kullanırken hamile kaldım 😭😭
Cilginanne2bebeli68 _gulfer hormonlu spiral bağlanma ile eş değermiş oyle duydum suan hamileyim ama inşallah sağ saglim kucağıma alınca onu deneyecegim baba normal spiral gelmedi
Lady18 _gulfer Eşiniz prezervatif kullansın. Yalnız o prezervatifi boşalmadan hemen önce değil, sertleşir sertleşmez taksın. Bu durumda %99’a kadar korunmuş olursunuz.
iremm00 AdaKaranfili ciddenmi ya ben güvenemiyorum ona ben hap prezervatif ve geri çekilme yolu ile korunucam prezervatif de yakıyor beni biraz napicam bilemiyorum
iremm00 iremm00 doğum yapalı 28 gün oldu birde sezeryan oldum oyuzden yani hiç düşünmüyorum inşallah başıma kaza kudret bisi gelmez
AdaKaranfili iremm00 evet. Eşim dikkatli.o yüzden başka yönteme gerek yok. İnşallah bir kaza olmaz. Korunmayı biraktigim ayda hamile kala biliyorum.
Bulutsevdasi _gulfer 3 yıl geri çekilme yöntemi ile korundum. İkinci çocuk olursa olsun zaten istiyoruz diyorduk ama artık üçüncü için uzunca düşünürüz o yüzden en iyisi doktora gidip danışmak
Alyadefne Ben 2.doğumda bağlatıcam ama günaha girmekten çok korkuyorum şu an 2.ye gebeyim doğumum seseryan bağlayayım diye çok düşünüyorum eşim de benimle aynı fikirde ama gel gör ki günah olur mu diye..
Merveasm _gulfer prezervatif ile korunabilirsiniz 6 senenin sonunda 2. İstediğimiz zaman korunmayı bıraktık
Bir_nazenin01 Sadece geri çekilme ile korunuyoruz 11 aylık evliyim 7. Ay da korunmayı bıraktığımız ay gebe kalmıştım geçen ay düşük yaptım kürtaj oldum maalesef