Esraa70 Son adet tarihim 19 Mart 29 nisanda beta 2413 çıktı Dün gece ağrıdan acile gittim ultrasonda göremedi minicik bişey tam belli değil dedi, normal mi, değerine göre 4 haftalık zaten gözükmez dedi, biraz fazla umursamaz gibiydi bu durumu yaşan var mı
nununundunyasi Esraa70 şu an için karından çok erken zaten gözükmeyebilir normal içiniz rahat olsun geç döllenme olmuş belli ki kendi doktorunuza gittiğinizde vajinal bakılır ve görür muhtemelen
Booksandcats 4 hafta görünmesi için erken canım benimki de görünmemişti bi de ben yüksek kiloda hamile kaldım uzun süre görünmedi karından son adet tarihime göre 8. Haftalardaydı onda da vajinal bakıldığında görebilmiştik 🥰