Mrv1234sim Kızlar ilk oglumun adı Kerem aras ikinci oğluma karan koyalım dedi eşimde bende karan ayaz olsun istiyorum sizce karan tekmi güzel yoksa karan ayaz olarakmi
Mrv1234sim 2512 eşimde tek diyor ama yarin büyünce demesin abimin iki ismi var benim niye tek onu düşünüyorum 🤣
EceQueen Ayaz ismini koymayın diyorlar, anlamı keskin soğuk sert soğuk. Bu isimdeki çcoukların da karakterine yansıyor daha sert mizaçlı olabiliyorlar. Anlamı daha ılımlı, güzel sıfatlı, iyi isimler seçebilirsiniz🥰
EceQueen Bir de karan ismi zaten karanlık bir yön barındırıyor, diğer ismi aydınlık pozitif koyarsanız dengeler çok güzel olur🥰
EceQueen Soyadına göre burcuna göre analiz yapılıyor genelde, ben de yeni öğrenmeye çalışıyorum önermem uygun olmayabilir. Şira mercan var instagramda, onun gönderileri çok faydalı olavaktır bence❤️ pozitif enerjili isimleri paylaşıyor hep.