orujova kizlar ciglide oturuyorum yeni tasindik 34.5olduk evin yabindaki cigli arastirma dusunuyorum dogum ya sezaryan olursa fiyati dogum sezaryan hangisi olursa 1000yakin fiyat dediler. Daha bi doktorum yok gidenler varmi onerdiginiz doktor varmi? muayne ucreti nedir? sigortamiz yok
Asliazra35 orujova konak hayat hastanesinde aysegul hanim var muane ucreti 45 tl normal dogum 1500 sezaryan 2000 dye biliyorum devlet hastanesi olarak ta cigli arastrmadan irfan beyi oneriyolar
Asliazra35 orujova bilmiyorum canm hic gtmedim ama gtmeyi dusunuyorum onada çok tavsye ettiler iyi bi doktor ilgileniyor dye
orujova Asliazra35 peki devlet kendi isteyinle sezaryana aliyormu? bude en cok sunu merak ediyorum sancim tutdugunda kendi doktorummu gekicek yoksa o gunki novbetci doktormu?
Msl_ege Devlet istiyorsan irfanın üstüne yok . Gencecik yaşına rağmen bu kadar mükemmel bi insan olamaz , sanardun ömrünü bu işe adamış . Mahremiyete önem veren son derece saygılı , kibar ve inanılmaz düşünceli . Ams Doğuma Allah Kerim 😂 nöbetçi kimse artık . Hatta Doğuma gerekmedikçe doktor girmiyor diye biliyorum