Ummu__Meryem çok silik görüyorum evet ve ben de bu şekilde kendikimi öğrenmiştim çünkü benim hiç bi zaman silikte olsa hayalette olsa ikinci çizgi görmemiştim ama nü sefer yaparken çok çok hafif varla yok arası ikinci bi çizgiyi gördüm eşim inanmadı bişey yok hata sonra güneşe falan tutunca evet haklısın var çok ince bi çizgi demişti 😂 Akşam farklı marka bi test ile tekrarladım bu sefer çok daha net şekilde belli ediyordu . Aşılama olduğu için ben erkenden yapmıştım testi ☺️ Umarım sizinde pozitiftir