eills evetttt bıde benım doktorum 6 hafta sonraya vermıstı randevu kalp atısındn sonra . Bi gittik bebek olusmus herseyı cinsiyetı bıle söledı 12. haftasıydı şimdiye kadar da hep aynı . Ama çalışıyorsanız yıne daha ıyı gecıyo vakıt o son randevu haftası bıraz gecmıyo :)