Progestan 3 ay kullanılmalı daha fazla kullanılmamalı diyor internette benim ilk hafta 3 kez çok küçük kahve lekelenmem oldu 17+2 olduk çok şükür bi kanama vs yok bebeğin durumu iyi ama hala bıraktırmadı doktor kime sorsam bıraktık ilk 3 aydan sonra diyor