metemom_ Ben devlette yaptırdım,40dk kadar sürdü, 1 prof ve 2 asistan çok dikkatli bir şekilde tek tek inceledi, yanımda annenin izlemesi için ekran vardı , banada oradan izleyebilirsin,bitince de sormak istediğin olursa sor dediler … O kadar para verip ilgisiz bir yaklaşım ile karşılaşınca insan haliyle sinir olur :( Neyse bebisiniz sağlıklı olsunda yapacak bisey yok