ZehraS ben sordum doktoruma sende sor derim.. perine masajı yapmanı tavsiye ederim dedi ama dezavantajlarını araştır.ordaki kaslar gevşeyip öyle kalıyormuş doğumdan sonra toplarlanmasi güç oluyomuş falan doktorum söylediği için soyluyorum.tekrar düşün danış öyle yap derim..