Kubrakar272727 eills ikiz gebelikte daha yüksek çıkıyor cnm ama yinede belli olmuyor benim arkdsin betası düşüktü ama ikiz gebelik mis onla alakalı olduğunu düşünmüyorum
Cilginanne2bebeli68 eills bende yüksek öğrendim tek ama oglus olacak 25den 800 yükseldi 2 günde herkes ikiz dedi ama böyle beta yüksekliği erkek bebekte oluyormuş tek ise
eills Cilginanne2bebeli68 ciddi misinn? İlk kez duydum bunu 1 haftada 126 den 4500 e çıkmış benim bu arada
Cilginanne2bebeli68 eills bende acaba ikiz mi diye araştırırken duydum ve gerçekmiş kizimda normal artmişti