40 günlük bebeğim var göbek deliği şişiyor ağlayınca veya ıkınınca, onun dışında herhangi bir sıkıntı yok yani bulantı kusma iştahsızlık gibi falan, bastırınca içine de gidiyor. Endişe etmem gereken bir durum mu? Genelde doktorlar 2 yaşına kadar falan geçer diyormuş ben götürmedim ama. Başına böyle bisey gelen var mı ya da bunun geçmesi için yapabileceğim bisey var mı?