Nnoktaa ZulusSerdar bahsettiğiniz bağırsak gazı ise ayaklarınızı üşütüyor olabilirsiniz. Mide gazı ise normal bir durum gebelikte.
Aslanmom1 ZulusSerdar Ay ben de aynı durumdayım. Bazen gaz ağrısı ve sancısından gebeliğimi bile unutuyorum 😂
[silindi] çok gazlıyım kızlar öyle böyle değil, 6. haftamdayım ama gaz bombası gibi dolaşıyorum daha şimdiden böyleyse 8 ay napıcma ben diye korkuyorum :(
ezooezz haftaya çok yoğundu neler yedim içtim probiyotik kullandım sonrasında azalmaya başladı. Bu haftadan sonra da yediğime içtiğime dikkat etmeye çalışıyorum o zaman azalıyor. Normal yani . Süresi de kişiye göre değişiyormuş bazen 12. haftadan sonra azalmaya başlıyor bazen de doğumdan sonra bitiyormuş.
Beyyzaaaaaa ZulusSerdar aay 8. Ayıma girdim ilk günkü gibi devam🤦🏾♀️ ilk başlarda eşimden utandığım için yapmıyordum kalkıp başka odaya çıkarmaya gidiyordum gazımı bu sefer o odaya gidene kadar gazım gidiyordu😂 kaç kez acillik oldum bu gazımı yapamadığım için eşimden izin aldım artık😂 çok kötü bişey o gaz of 🫣 misafirliğe bile gidesim gelmiyor sırf bu gaz yüzünden 🤦🏾♀️🤰🏽🤌🏽
ZulusSerdar Beyyzaaaaaa 🤣🤣ben eşim uyurken yapıyorum güyaki bende uyuyormuşum gibi yapıyorum salıveriyorum🤣🤣🤣
Beyyzaaaaaa ZulusSerdar aaay hiç gülesim yoktu yaaaa😂en iyisi içinde durup dert olacağına dışına vur mert olsun demişler 😂😂😂😂
Nurglsari ZulusSerdar ilk aylarda ben gaz sancısından uyuyamadım şimdi 24 haftalığım baya hafifledi ama yine de gaz yapıcak şeyler yemiyorum normal yani