Nazrinarslan Gebeliğin 6cı haftasında karnımın aşağı hissesinde şişkinlik ve sertlik oluyor günden güne artıyor bu normalmi?
igvescarim Nazrinarslan mrh sonradan geçti mi ben şuan 7+4 hamileyim karnımın sağ tarafı sert böyle gerilmiş gibi rahatsız ediyor beni
Nazrinarslan cakebabe sərtlik gibi yani bebek rahme yerleşince sertleşme oluyor diyorlar ama bilemedim elimle dokunduqumda bana sərt geliyor