111anonim111 kızlar sonda takılırken acıyor mu ağrı hissediyor muyuz sezeryanda mı takılıyor yoksa normal doğumda mı sezeryanda ise uyuşturulduktan sonra mı takılıyor yoksa uyuşturulmadan önce mi çok korktum🥹
Edaa3595 111anonim111 22 nisanda sezeryan oldum uyuştuktan sonra takıldı bişey anlamıyorsunuz takılırken
Damla92 111anonim111 özel hastanede doğum yapacaksanız rica edebilirsiniz uyuştuktan yada bayıldıktan sonra takıyorlar benim hep öyle oldu. Normal doğumda sonda yok diye biliyorum.sezaryen sonrası bir süre hareketsiz kalacağınız için sonda takılıyor.
Damla92 111anonim111 çıkarırkende bana hemşireler kendini kasma rahat birak hemen alıcam dediler bende derin nefes verdim hep bir kaç saniyelik olay çıkmasında problem ve acı yok kendinizi kasmayın
MorKelebek54 111anonim111 bemim doktorum uyusturulduktan sonra takti. Her doktorcsyni degilmis sanirim sen kendi doktoruna sor mutlaka kuzum☺️
111anonim111 MorKelebek54 tamam canım teşekkür ederim bende rica ederim uyuşturulduktan sonra takın diye🥹
ZeynepDuru17 111anonim111 sezeryan da takılıyor uyuşmadan ameliyat bir iki saat varken acıyor biraz 🥹
Miskinim 111anonim111 özelee doğum yaptım sondayı takalım mı uyuşukken mi takalım nasıl istersin dediler çok korkutmuştu etrafımdakiler bende uyuşukken dedim uyuşturup taktılar çıkarırkende ben çok korktum herkes çok kötü çok kötü diyordu birde bi tanıdığın sonra çıkarırken bağırdıgını duymuştum ama ne bağrılcak ne abartıcak bişey yokmuş. Canım çok tatlıdır benim hiç bişey hissetmedim yağ gibi aktı gitti
Merve-betul 111anonim111 anestezi verildikten sonra takiliyo hissrtemiyosun çıkarırken de hissedilmkyo ama artık ayaklanmaya başladığında idrarını yaoarke yaniuo biraz oda bir hafatay geciyo
06Pembemavi80 111anonim111 ben normal doğuma özele gitmiştim bı anda taktılar biraz idrar bosaldiktan sonra çıkardılar. İlk doğumda devlette yaomamislardi öyle birşey . Acı ağrı falan da olmadı niye böyle çok kötü birşey gibi konuşulmuş anlayamadım🙈