Kızlar merhaba.. dün arkadaşıma kahvaltıya gitmiştim orda tost yapmıştı sucuk varmış içinde yerken farkettim kasap sucugudur sandım yedim sonra kalktık mutfağa geçince gördüm ki bu hazır dilimlenmiş piliç sucuktanmis 5-6 dilim anca yemisimdir sordum kizarttin mi diye tostun içinde kizarttim dedi ama yinede korktum bı evham yaptım piliç sucuk yiyen oldu mi hiç aranızda bir kez yedim 5-6 dilim zaten dilimlerini biliyosunuz incecik oluyo ama yinede tedirgin oldum toksoplazma durumuna yakalanmaktan bişey olur mu😟