Eminebil merhaba 37+4 bugün. Burada okuduklarım gibi olmadı. 20 saniye sürecek dedi doktorum bir jelle iki parmakla muayene etti. Gerçekten 20-30 saniye sürdü. Neredeyse hiç acımadı. Kanama olmadı.( kanama olabildiği yazıyordu ) açıkçası ben okuduklarımdan sonra biraz korkmuştum ama hiç hiç gerek yokmuş. Yine okuduklarıma istinaden söylüyorum doğumu tetikleyecek bir şey asla değil. Hatta sonra nst ye girdim. Bebiş uyuyordu 🤦♀️ biraz çikolata yemek zorunda kaldım hareket etmesi için 🥰