Bende 20 haftaligim yürüdükçe göbeğim yirtilcak gibi açıyordu devlete gidiyordum bisey demedi yani özele gittim ultrasonda baktı kasilman var dedi progesteron başladık vajinal yolla dusuk tehlikesi yazmış kağıda normal değil canım daha çok erken bi git derim doktora