Serap_akdogan78 Strese çok girdim dün sabahtan beri hiç hareket etmedi 6. Ayımin içindeyim sol göğsümun altında hep ağrı vardı nefesim kesiliyo sanki batma hissi gibi kızlar kortum normalde minik minik vuruyodu 🤦ne yapmam lazım
aogoya Serap_akdogan78 sakin ol her gün her an hareket etmesini bekleme bebekler bazen gelir iki gün yoklarmış gibi hareket etmezler gayet normal tatlı bişeyler ye onu tetikle bi bak yada ne yaptığında hareket ediyor onu yap biraz rahatsız et onu iyice bastır sağ soldan mutlaka şahit olmuşsundur doktor bazen anormal bastırıyor hatta hocam canım yanıyor bebeğe bişey olmazmı dediğin olur ya öyle bir sağa soldan bastır bişey olmaz korkma rahttır orda biraz rahatını boz hareket eder inşallah strese sokma kendini
Serap_akdogan78 aogoya tamam teşekkür ederim 🙏kız bebeğe gebeyim normalde hareket eder olmayınca korktum işte birde ilk gebelik 🤦🙏🙏🤗
aogoya Serap_akdogan78 olur böyle şeyler ilk gebelik olunca dahada tedirgin oluyor insan ister istemez tecrübesizlik vs ☺️
Laz53__ Serap_akdogan78 vişne suyu yada çikolata ye hareket eder illaki her zamanda yeme abartmadan 😀😀