Sevgili annelerim, çok şükür yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Çokça ağırlaştık, uykularımızdan olduk, mide bulantıları, ağrılar, sancılar çektik ve hala çekiyoruz… Her şey meleklerimiz için keşke iyi ve sağlıklı olsunlar. Amaa sizin de bazen sinirleriniz bozuluyor mu, bu şekilde yaşamakta zorlanıyor musunuz benim gibi 🥹 çok az kaldı 38. Haftayı bitirdik ama ben çok zorlanıyorum artık. Vakti saatinde doğsun, günlerini doldursun istiyorum bir yandan ama Allah’a da dua ediyorum bana güç kuvvet versin diye. Yeri geliyor göğüs kafesim kırılacak gibi oluyor, nefes alamıyorum… Çocuğuma çok hasretim, aşkla bekliyorum onu. Kavuşmamıza az kaldığı için çok mutluyum. İnanılmaz güçlü hissediyorum ama bir yandan da öyle zorluk çekiyorum ki artık… Allah hepimizin yardımcısı olsun. Sizde durumlar nasıl