Merhaba kızlar 24+4 deyim İstanbul Anadolu yakasında yaşıyorum. Üsküdar Zeynep kamil hastanesinde doğurmak istiyordum ama epilepsi olduğum için nöbet geçirdiğimde müdahale edecekleri yoğun bakım ünitesi orda olmadığı için Kadıköy-Göztepe hastanesine yönlendirdi. Sizin böyle duyduğunuz ya da yaşadığınız bi hikaye var mı? Epilepsi olup normal doğum yapan ya da devlet hastanesine gittiğinde epilepsi olduğu için sezeryan planı yapılan ?