Canım hiç korkma aynı sıkıntıyı birkaç hafta önce ben de yaşadım herhangi bir büyüme olmadı antibiyotik verdiler antibiyotik içtim bebeğim de bende de şu anlık ağrı yok , çok şükür. Rabbim Şafii ismi ile şifa versin inşallah Allah sağlıkla bebeğini de en yakın zamanda kucağına almayı nasip etsin🌸💗