songul_ismail80 Bugün sezeryan doğum yapalı 6 gün oldu daha önceki doğumdan sonra başıma gelmedi buyuk Bi pıhtınin benden çıktığını gördüm korkmalı miyim normal bisey mi ciğer büyüklüğünde idi
Sadeceanne2 songul_ismail80 hastane kontrolü ne gittiniz. Mi 1 hafta 10 güne çağırıyorlar normal de doğumdan sonra birde ciğer büyüklüğünde derken Çok mu büyük antibiyotik kullandırdılar.mı yada iltihap Olmadığınıza emin misin kadın Doğum acilde bakarlar aslında yarın bir uğrasanız ama alttan muayene edebilirler hazırlıklı gidin
myangelson songul_ismail80 benim doğumdan 1 ay sonra falan çok aşırı pihtilar düşürüyordum tansiyonum falan düşmüştü bayilacaktim neredeyse o kadar fazlaydı acile gittim kist var dendi ilaç verildi bir de rahim duvarim biraz incelmiş ilaç kullandım düzene girdi hemen
songul_ismail80 Sadeceanne2 yarin kontrolüm var kadın doğumda evet büyüktü ilk kez başıma geldi ilk doğumumda böyle olmamıştı şaşırdım ve korktum o pihtiyi atarken benden bireyler çıktığını hissettim ve canım acıdı
Sadeceanne2 songul_ismail80 korkma. Akmayan kan pıhtı olmuş yaradan sökülür ikende ağrımış Yine kontrolünü elinde tut bir ağrı kesici verirler antibiyotik başlarlar büyük ihtimalle
rumeysabet Benimde ilk sezeryan doğumdan sonra olmuştu çok şiddetli bir sancı ile pıhtı sonra hiç sıkıntı olmadı kontrolde gittim bir sorun yok dedi doktor ama kontrolü ihmal etmeyin