matmazellayy valla benim de bi detaylı temizliğe girişmem gerek ama o kadar gözüm kesmiyor ki. Sürekli nefes nefeseyim 30. Haftadan sonra bir şeyler oldu. Normal doğurmak istiyorum, korkuyorum. Sezeryan hiç istemiyorum ama ani bir gelişme olursa olurum, korkuyorum. Bi yandan doğursam rahat rahat uyusam, sevsem diyorum bi yandan dünya kötülük dolu karnımda koruyorum diyorum 😂😂 hamilelik resmen delilikmiş ya… ev eşya doldu boşaltayım diyorum onu da gözüm kesmiyor tuttuğum yer elimde kaldı anlayacağınız 😬 temizlik için biri ayarlansa aslında ama hiç de bilmem kim yapar nereden bulunur 🤷🏻♀️