zeynep_c suyun hiç gelmeme ihtimali bile var🥹 sancılarınız başladıktan sonra sıklığını takip edin sıkılaştıktan sonra doktorunuzla iletişime geçin. Su gelirse hemen hastaneye gidin sancı olmasa bile su geldiği an tedbir amaçlı gitmelisiniz çünkü bebeği enfeksiyonlardan koruyan şey amniyon sıvısıdır . Suyunuz gelince bebeğin ve sizin enfeksiyon kapma riskiniz artacaktır. Su gelmeden sancınız düzenli ve sık oluyorsa tedbir amaçlı yine hekiminizle görüşün🫶🏻 bebişe sağlıkla kavuşun inşallah❤️