Ylzknn Benim sol kalçamda bıçak saplanır gibi bir ağrı var. Oturamıyorum kalkamıyorum yürüyemiyorum. Yürürken sanki kemiğim kırık da batıyor gibi. Bugün biraz egzersiz yapayım dedim iki dakika sürmedi o da yapamadım zaten gün boyu ağrısı. Her şeyi unutturdu bu ağrı. Bu derdi çeken var mı ne iyi gelir.
YeniGelinMeselesi Ylzknn bütün bayram zehir oldu bu yüzden siyatik ağrısı dinlenerek geçen bir ağrı maalesef ve ben araba yolculuğu yaptığımda tekrar artıyor 30 dk bile sürse gep evde otur yatar halde olmak lazım bende evdeyim artık genel olarak sıcak su tutuyorum ağrıyan yerlere duşta iyi geliyor başka çözüm bulamadım maalesef bolca dinlenmek çaresi🌸
ozozturk Ylzknn benim tam bir ay surdu bu agrim. Lavaboya bile gidemeyecek derecedeydim. Doktorum cok agrin oldugunda zorlama dedi bende hep yattim. Malesef zamanla gecti bu surec
Seysey61 Ylzknn bende çok çektim bu ağrıdan. Haftalar sürdü ağrısız tek bir adım attığımı hatırlamıyorum. Ben pilates topu alıp egzersiz yaptım başlarda acıdı ama bana iyi geldi kayboldu sonra. Bu kadar basit miymiş neden bunca zaman çektim dedim kendi kendime
Babymom07 Ylzknn bana çok nadir gelip gidiyor sürekli bir ağrım yok ama bence ayağınızda çocuğunuzu sallamayın sallamadan uyutmayın deneyin ağrınız artar 🥺
Ylzknn Huysuz bacak bir yandan , siyatik ağrısı bir yandan, mide yanması bir yandan. Bu üçü beni bitirdi.
Ylzknn İki yaşında oğlum var oda kucağımdan düşmüyor. Şimdi onu sallıyorum ayağımda bacağım uyuşup karıncalanıyor hareket ettirmem lazım. Tuvaletim geldi beni sıkıştırıyor kalkamıyorum . Kalçam deli gibi ağrıyor. Oğlum babana git o sallasın diyorum ağlıyor. Tam bir işkence 🥺🥺
Meryykb01 Ylzknn sıyatik ağrısını olduğunu bilmezken korkardım bu acı ne diye yaklaşık 20 gün falan çektim gebelikten 2-3 hafta önce yaşadım sonra fzt arkadaşım bi kaç egzersiz önerdi geçti YouTube da da var
Ylzknn Benim de her gün ağrımıyor bugün iyiyim mesela. Bir gün iyiyim iki gün kötü ya da gün içinde ara ara ağrı oluyor. Ama dün bütün gün ağrıdı. Ağladım akşam acıdan. Egzersiz yapmaya çalışacağım. İnşallah