Neslisah-i hiç bişey olmaz korkmayın, aralık ayında aşılama denemiştik, o dönemde doktor bana eğer hamilelik oluşursa 12. haftaya kadar gündüz bitane, gece yatmadanda peşpeşe 2 tane fitil koyacaksın demişti, yani günde 3 taneye kadar normal karşılanıyor 🥰