Lykiav ilk bebiş küçükse dinlenmek pek mümkün olmuyor. Tek bebekliyken bebekle birlikte ben de uyuyordum ama şu an biri uyuyup diğeri uyanıyor bazen biri hiç uyumuyor. İkisiyle mükemmel derecede ilgilenemiyorum, biraz saldım çayıra büyüyorlar tek bebekliyken her şeye çok dikkat ederdim ve daha titizdim. Bazı günler ne kendime bakıyorum ne eve, bazı günler hepsini yapıyorum ama çuvallayıp oturup ağladığım, gerildiğim zamanlar da çok oluyor. 2 yaşına girmek üzere olan bebiş beni çok zorluyor kardeşi tam tersi sakin ve uyumlu bi bebek. Bilmiyorum çok zor ama ikisi de o kadar güzel ki, büyüdüklerinde hepsine değeceğini umuyorum 😅