irmak08 leylakochan Ben çok beğeniyorum . Kardeşimin ismi olmasaydı muhtemelen bu ismi koyardım oğluma.
Nnoktaa leylakochan benim tanıdığım 3 Emir var hepsi çok efendi çok kibar. Oğlumun ismini Emir Yaman koydum. Sosyal medyada kendini bilmezler yandın sen bittin sen çok yaramaz oluyorlar diye gereksiz yorumlar yaptılar. Ben hala emir ismini beğeniyorum. 💙🥰