ZeyHus33 düşünüp strese girme hiç şimdiden inan bi bakıyorsun kocaman olmuş karşında benim kızım yazın göbeğine doğdu evimiz aşırı sıcak bi evdi kimse gelmiyordu sıcak diye alev üflüyordu resmen dışardan girince yine de büyüdü yavrum pişik olmadan kışın buzane gibi oluyordu asla ısınamıyorduk hasta etmeden çok şükür büyüdü ben hep kendim ne giyiyorsam bebeğe bi tık fazla giydirdim ben askılıysam bebek yarım kol giydi ben yarım kol giysem bebek uzun giydi hiç sıkılmayın eskiden köylerde çocuklar yalın ayak üstte başta doğru düzgün kıyafetsiz gezerdi bizde öyle büyüdük hiç pişik hasta olmadık ne kadar stres yaparsanız üstüne düşerseniz herşey sarpa sarıyor sakin olmak önemli çok sıcaklarda dışarı çıkartmayız benimde yaza geliyor yine doğumum 3 gibi bi hava aldırırız temiz temiz güneşlenirler şanslı bebekler 🥰