Fatma23 Kızlar geçen hafta doktor boş gebelik olabileceğini söyledi ve emin olmak için yarın kontrolde bakacak tekrar. Eğer boş gebelikse kürtaj olmam gerekiyormuş öyle söyledi ve bir haftadırda kanamam var. Korkuyorum açıkçası yarın ne olacak ne diyecek içim içimi yiyor kendimi hiç iyi hissetmiyorum ne olur dua edin hamile duası kabul olurmuş dua istiyorum hepinizden
Bbsra Fatma23 rabbim inşallah hayıra cevirsin canım güzel haberler alırsın inşallah ama ben 9 haftaya kadar kendini göstermeyen duydum tabi bu herkeste aynımıdır bilmiyorum :(