Liebeeisst bildiğim kadarıyla çalışabilir raporu alsanız bile, yaz tatiline denk gelen haftaları doğum sonrasına aktaramıyorsunuz. 2 eylül öncesindeki haftalar zaten tatil olduğu için aktarılamıyor. Yönetmelik böyle olsada bazı ilçelerde aktaranlarda olabiliyor, ya gözden kaçırıyorlar yada bilerek yapıyorlar. İlçe memle görüşmenizde fayda var😊