Hanim78 Arkadaslar 35+3 haftalık gebeyim bir kaç kere görmede sıkıntı yaşadım bulanık görme gibi değil de gozumun bir tarafında perde var gibi gebelikte böyle bir sıkıntı yaşayan var mı acaba
Selale_bati Hanim78 biri ben) televizyondaki yazilari okuyamiyorum cogu zaman herseyi bulanik goruyorum 37 haftalik gebeyim
Hanim78 Yildizim cnm genelde düşük tansiyonum doktoruma randevum salı günü maaşı alınca gidebilcem inşaallah gebelikle ilgilidir
2prenses_masal-oyku Hanim78 gebeliktendir benim gözler gayet sağlıklıydı şimdilerde bulanık bazen kaşınıyoda doğumdan sonra düzelir inşallah ☺️