Burda denk gelen bütün kese var bebek yok başlıklarına yorum yapıyorum buna da yapayım 🫠 ben ilk doktora gittiğimde kese görünmedi 2.de kese göründü bebek yoktu 10 gün sonra idrarını yapmadan gel bakalım dedi ama o zamana kadar kimse olumlu konuşmamıştı bebekle ilgili 😔 o 10 gün boyunca ben de internetten çok arattım. 10 gün sonunda doktora gittim karnımdan yine görünmedi muhtemelen boş gebelik dedi 8 hafta civarındaydım şimdi gününü tam hatırlamıyorum kese göründü ama bebek görünmedi 1 hafta sonra gel bebek yoksa boş gebeliktir kürtaja alırız seni dediler o hafta gittiğimde de karnımdan görünmedi ama alttan muayenede kalp atışını duyduk bizim minnoş geç döllenmiş 6+4 olarak güncellemişlerdi gününü o zamandan beri de haftasına uyumlu olarak büyüyor çok şükür 🙏 Canını hiç sıkma içini ferah tut bekleme süresi çok stresli geçiyor biliyorum ama sekizinci dokuzuncu haftada bile anca gören oluyor 🙏