Göbek çevremde çok kaşıntı var kendimi tutmaya çalışıyorum ama bu sefer çok fazla kaşınıyor 34+4 teyiz karnım gerilmeye başladı ve benim karnım sivri gittiği için çatlaklar oldu her gerilme de kaşıntı hissediyorum göbeğim büyüdükçe kaşıntı da arttı biooil zeytinyağı sırayla sürdüm biri etkili birşey önerse keşke