Dogan-ca29 canimevlat valla çok güzel benim en çok istediğim isimdi eşim engel oldu maalesef 🥰 Kaan ya da Kağan ikisinde çok güzel Biz Çağan koyduk 🐣
aynenkezoaynen Güzel fakat her seferinde adını yazdırırken yumuşak g ile diye belirtmeniz gerekebilir genelde Kaan olarak yazıyolar