Bebeğim 5 aylık kafasında konak var sabah farkettim elini başına götürüp sürekli değdirmeye çalışıyor sorum şu Konak kaşınır mı 😦 çok üzülüyorum kaşınıyor da kaşıyamıyır diye biliyorsunuz kaşıma hissi çok kuvvetli bilen anneler yazabilir mi teşekkürler