NBEYZA 28.haftadayım Doktorum suyumun sınırda olduğunu söyledi 2 haftada bir kontrole çağırdı duruma göre erken alabiliriz Dedi bu durumu yaşayan var mı
Eko93 NBEYZA havuc suyu için. Bende 24. Haftada başıma geldi, hastanede yattim 10 gün. Ve 10 gün boyunca havuc suyu içtim. Bana da 28 de alabiliriz falan demişlerdi ama şükür 32.haftmdayim
Nurci NBEYZA merhaba ilk hamileliğimde benim de başıma gelmişti suyum sınırdaydı doğuma kadar hergün havuç suyu içtim ve deveci armutu yedim 37+5’de doğum oldu çok şükür bir sıkıntı yaşamadık
hanifeq Benimde sınırda erken almakla ilgili bişey söylenmedi hareketlerini kontrol ediyorum sürekli sizde akıntı oluyor mu benim ara ara sarı açık renkte oluyo sıvısımi diye korkmuyor değilim
NBEYZA hanifeq akıntım oluyor benimde şeffaf doktoruma söyledim akıntı olur dedi . Hareket hissetmiyorum çok nadir 3 günde bir falan. Oda korkutuyor beni