Mturannn Kız macera mı arıyon kendine ne sezeryanı 😂 Şahsen ilk doğumum neyle karsilasacagimi bilmiyorum ama iki türlü doğumu yapan insanları da dinledim kesinlikle normali öneriyor herkes ve doktorlar. Mecbur olmadıkça ki 3. dogumunmuş.. Herkes normal olsun diye uğraşıyor bende dahil. Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşâallah şansını kullan🌹