Ysmnasl Merhaba arkadaşlar idararım belirsiz bir pembelikte peçeteye gelen. Ama pembe olduğunu anlamak çok çok zor sebebi ne olabilir ? 12+4 üm
kardelen54 12 haftalik hamileyim geçen hafta bende de oldu enfeksiyonum ilerlemiş dr tek kullanımlık ilac verdi kullandim gunde 3 lt su içiyorum su an ne durumda bilmiyorum ama öyle pembelik gelmedi o günden sonra cumartesi tekrar testte vereceğim