Irem5858 Kızlar 5 haftalık dün pembemsi kan gibi geldi durdu dünden beri yoktu bugünde kahverengi leke geldi yerleşmemi korkulacak birşey varmı sizce az az geliyor duruyor ama dün durup bugün tekrar gelmesi nedir yaşayan bu haftalarda
Gulluuuuu Irem5858 inşallah birey olmaz korkmayın bende de oldu ama benim ki şiddetli bir şekilde geldi yerleşme kanamasıymış iki sefer oldu bir dahada olmadı tabi herkesin ki bir olmaz
Irem5858 Dlntkesn dün göründüm beta verdim bir sıkıntı yoktu sabah yine gideceğim ama korkuyorum çok :(
Dlntkesn Irem5858 inşallah birşey yoktur korkma progestan başlar onu kullanırsın yat dinlen bol bol bi iş yapma
Naviber Gulluuuuu siz hamilesiniz değil mi? Bende de kanama oldu adet oldum dedim ama ağrı ve pıhtı yoktu diğer gün kahverengiye döndü. Beta verdim yükselmişti