Merhabalar canım anneler,
Sorum başlıkta. Acaba doğum yapacağımız haftalar bebeğin gelişimi vs. gibi durumlarda da genetik yatkınlık söz konusu olabilir mi? Geçen hafta kuzenim doğum yaptı 35+3te. 3.550 Gram doğmuş bebeği. Kuvöz filan görmedi sağlıklı doğdu çok şükür. Annem,teyzelerim,kuzenlerim arasında hiç 37. Haftayı gören yok. Genelde 34-35-36. haftalarda doğum yapmışlar. Ben 36 haftalık doğmuşum kardeşlerim 35. Haftada mesela. Benim 40. Haftam Ağustos ayının başında doluyor ama annem hep Temmuz başı doğurursun sen bizim hamileliklerimizde 37. Hafta yok diyor hep. Gerçek olabilir mi? Yani genetik burada da etkili olabilir mi? Fikirlerinizi merak ettim. Tecrübeleriniz neler söylüyor ??