niyetimkalpkirmamak Şuan alt karın bölgemde bi ağrı var. 25+4 haftalığım. Normal bir durum değilse acile gideceğim. Sabit duruyor ağrı. Bi anda oldu. Yaşayan olmuştur muhakkak.
momofmychildren niyetimkalpkirmamak bugün yoruldunuz mu ya da zorlanacak hareketler yaptıniz mi karnınızı sıkıştırmak gibi
buseyusuf27 niyetimkalpkirmamak normal cnm bnm bacagıma vurdugu oldu kasıgıma flan yuruyemıyodm ayagımı cekıyodm resmen yatınca gecyodu buyumeden dolayı oyleymıs cok skur gectı sonra
eminece93 niyetimkalpkirmamak duramayacak bir agriysa gidin. Doktorum hep duramayacagin bir agri olursa gel diyor
niyetimkalpkirmamak Alparslanmom__ ağlatma kıvamında ağrı. Neden oluyor ki. Rahim mi genişliyor. Bebek mi cıkmak istiyor. Anlamadım. Acile, bu durum acilse gidicem 1 saatte ayakta orda bekletirler
niyetimkalpkirmamak Alparslanmom__ yürürken ağrım olmuyor. Yürürken bebek toplanıyor diyorlar öyle bir şey olup kasıyor beni baskı yapıyor
Alparslanmom__ niyetimkalpkirmamak bnde bilmiyorum ki benimde başıma ilk defa geldi giderseniz sonucu banada haber edermsnz?
niyetimkalpkirmamak Hanımlar başka yaşayan yok mu? Ayyy değişik bir ağrı. Adet sancısına da benzemiyor. Kesik sancısı gibi
Aysenurtheteacher niyetimkalpkirmamak enfeksiyon vardır ben de iki büklüm kalmıştım bir gece bacaklarıma vurdu ağrı hem idrar hem kanda enfeksiyon yüksek çıkmıştı,bı tahlil verin bence . Başka bunu yazan oldu mu bilmiyorum ama
Hhjkk Başkalarına göre normal olan durum sizin için sıkıntı olabilir. Ya da tam tersi sizin için normal olan başkalarına sıkıntılı olabilir. Bence içinizin de rahat etmesi için acile başvurun. Yine siz bilirsiniz tabi..
niyetimkalpkirmamak Hhjkk evet ağrı daha sıkıntı yaparsa 1 saatte acil de bekleyim. Yaa ağrı sinirlerimi bozdu. Ağrıdıkça gülüyorum. Güldükçe ağrıyor 🤷♀️
niyetimkalpkirmamak momofmychildren yastık denemesi yapıyorduk eşimle. Burası karna denk geliyormuş dedi karınımı kaldırdı bacak arama yastığı diğer kısmını aldım ağrı başladı. Biraz yastığı ayarlamak için debelendik 🤷♀️
niyetimkalpkirmamak Minigiim-vebenn52 hastane biraz uzak. Gidince de bekletiyolar 1 saat kadar. Hani dedim durum normalse gitmeyim. Bi yastığı bacak arama alayım göbeği ayarlayım derken ansızın oldu.
momofmychildren niyetimkalpkirmamak yani şöyle söyleyim daha önce benzer ağrılar yaşadım her gebelik farklıdır ama zorlanma olduğu için olabilir. Yaklaşık 1 buçuk saatlik yolda pikap tarzı Arabayla yolculuk yaptık bacaklarım karnımı sıkıştırdı ve arabadan indikten sonra uzun süre alt karın ağrısı çektim o gece boyunca devam etti dinlenip vücudumu rahatlatınca geçti Bir sonrakinde ise AVM de gezdik ve çok yorulmuştum akşamına resmen vajinama baskı yaptı korkudan acile gittim ama bişey çıkmadı iyi diyip gönderdiler Biraz dinlenin geçmezse doktora gidin
Minigiim-vebenn52 niyetimkalpkirmamak ama herkese göre normal olan sizde normal olmayabilir riske atmayın derim ben bebek hareketleri nasıl suan ?
niyetimkalpkirmamak Minigiim-vebenn52 bebek hareketleri iyi. Ağrı şuan geçti gibi ve bebek oynamaya başladı. Sert sert hareketler yapıyor. Doğru. Bi kontrol edeyim kendimi ayarlayım da gidiyim.