Kızlar daha önce hiç dikkat etmedim doktor her sorduğunda son adet tarihiniz nedir diye hep bitiş günü olan 8 Ekim dedim aslında başlangıc olan 4 ekimi demem mi gerekiyordu benim yüzümden bebeğin gelişimi 4 gün farkla mı bakıldı kafam karıştı bilen varsa yazsın lütfen ilk gebeliğimde adet düzensizliği nedeniyle son adet tarihi doktor ayarlamıştı bunda da ben yanlış mı demiş oldum adetinnson günü söylenmiyor mu