normal dogumdan cok korkuyodum aslında çok istememe ragmen gece 3 gibi hafif sancılarım başladı sonra çok arttı sabah 6 da hastaneye gectım dogum başlamıstı artık açılmamda vardı hastanede bi süre daha açılmayı bekledık 4-5 cm olunca epidural iğne yapıldım açılmayı 10 cm yapana kadar yürüyüs plates topu kullandık dogum için içeriye alındım doktor geldıkten 3-4 dk sonra bebegımı kucagıma aldım çok şükür yani kolay ve hızlı oldu açıkcası 3-4 kez ıkınmısımdır en fazla korkulcak hıcbısey yokmus bi kaç dikiş atıldı onları bıle hissetmedim umarım herkesın dogumu böyle güzel geçer korkan anneler için ufakta olsa hikayemle destek olmak istedim herşey gönlünüzce olsun