Kahvekokusuuuu ikii-bebekannesi benim de ilkinde 1 cm açıklığım vardı nişanım gelmişti 3. gün doğurdum 😁
Kahvekokusuuuu Ayseolcay sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥰 Herkesinki farklı oluyor demekki bende şimdilik beklemedeyim 😁
theblackk Kahvekokusuuuu merhaba şuan aynı durumu yaşıyorum aynı haftada, ne kadar süre sonra doğumunuz oldu?