tugbadurmaz34 nurhuma17 evet ishal doğum belirtisi bana gebe okulunda ebeler söylemişti hatta bugün happy momda günlük gelişimde de yazıyor
Lalemmm12 nurhuma17 3 4 günden fazla sürüyorsa doktora git eğer 1 2 günse sorun değil bence çünkü bende 31 haftalığım 2 gün tek ishal oldum oda kayısı yemiştim diye sanırım
nurhuma17 tugbadurmaz34 ama sancım yok gibi sadece karnim taş gibi oluyor bebek hareketli birazda bel ağrısı var arda vajınaya batma çok oluyor yinede doğum belirtisi oluyor mu bunlar
kar_kristali nurhuma17 bebeğin bir yerde toplanması., ishal bel ve kasık ağrısı doğum belirtisi diye biliyorum. Kaç haftalıksınız. Doğum yakın gibi duruyor
tugbadurmaz34 nurhuma17 bu saydıklarınız hepsi doğum belirtisi nstye gitmeden sancı anlaşılmaz belirtiler devam ederse dinlenince geçmezse bir acile gidin olmazsa
kar_kristali nurhuma17 yarın randevunuz varsa nst de anlaşılır canım. Haftanız gayet iyi. Doğumda olsa korkmayın. Sağlıkla gelsin bebişin🥰