Kızlarr 1 mayıs işçiler bayramı son işçi günüm oldu bu gün son günümü de tamamladım yarın 32+0 oluyorum rapor alıp iş yerine teslim edicem. Umarım muayneden sonra rapor almayı unutmam😂 işi bırakmak için 32. Haftayı bekleyen varsa tek tavsiyem sabredin geriye dönüp bakınca nasıl dayandım diyorsunuz ama bi şekilde bitiyor o günler 🫶🏻