umrumdadegil normal canım ben 4 ay once sezaryen oldum yakın zamana kadar bende de oyleydi karnima bastirinca aciyordu hala da ara sıra adet olunca usutunce falan oluyor ama sonra geçiyor. Kendini gecmeyecegine inandirma yıllar oldu hala agriyor diyenlere bakip oyle olacak diye düşünme. Herkesin bedeni farklidir, herkeste aynı olmaz. Yıllar geçti hala agriyor diyende var hiç ağrım yok diyende.