Polikistten dolayı olmuyorum 2 ay önce oldum fakat şimdi sol kasığım ağrıyor ve renkli minik akıntı ı geliyor duygu durumum berbat içim dolmuş gibi sürekli bağra bağra ağlamak istiyorum yarın kadın DP randevum var ve yine aynı şeyleri söyleyecekler kesin poliksitlerin var şu tanrusalı kulan başka birşey demiyorlar ve ben gerçekten artık bebek istiyorum ☹️